Oferta usług outsourcingu IT, to propozycja konkretnych rozwiązań teleinformatycznych, od których zależy sprawne prowadzenie Państwa firmy.
Właściwe dobrane rozwiązania pozwolą zapewnić ciągłość funkcjonowania systemów oraz podnieść efektywność pracy ludzkiej.
Dzięki powierzeniu nam systemów IT państwa pracownicy będą mogli skoncentrować się na podstawowej działalności firmy.
Swoje doświadczenie opieramy o wypracowane standardy, lata praktyki, a przede wszystkim rozległe doświadczenia uwzględniające specyfikę rynku polskiego. Dążymy do tego aby świadczone przez nas usługi wsparcia serwisowego jak najlepiej integrowały się z procesami biznesowymi naszych Klientów, a także były dopasowane do ich wymagań.

- Serwis sprzętu >
-
W ramach stałych umów wsparcia serwisowego świadczymy usługi serwisu sprzętu komputerowego. Serwis sprzętu w zależności od rodzaju uszkodzenia realizowany może być:
- w siedzibie klienta
- zabrany do serwisu Safes
- przekazany do serwisu producenta
- wymieniony na czas trwania awarii
- Serwis oprogramowania >
-
Zdobyte kompetencje oraz doświadczenie naszych administratorów pozwala nam świadczyć wsparcie dla szerokiego spektrum oprogramowania. Prowadzimy serwis systemów serwerowych i stacji roboczych opartych na oprogramowaniu:
- Microsoft Windows
- Linux Ubuntu
- Google Android
- Wsparcie dla systemów Microsoft
- Instalacje i serwis systemów Linux
- Obsługa i szkolenia systemów mobilnych
- Wdrożenia i serwis systemów ERP i CRM
- Linki zewnętrzne
- Microsoft Technet
- Ubuntu Community
- Android Support


- Wdrożenia >
-
Od bezproblemowej integracji do bezpieczeństwa. Prowadzimy wdrożenia bazując na kilku opracowanych modelach, dzięki temu gwarantujemy zapewnienie największej dostępności systemów w trakcie ich migracji.
Świadczymy wdrożenia systemów serwerowych i stacji roboczych opartych na oprogramowaniu Microsoft i Ubuntu a także platform mobilnych Android.